Τι είναι το eKiosky's;

Το eKiosky's είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για online αγορές.

 

Τι περιέχει το eKiosky's;

Παρέχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων μικρολιανικής, όπως καφέ, σνακ, γεύματα, αναψυκτικά, είδη περιπτέρου, είδη φαγητού, καθαριστικά σπιτιού, είδη περιποίησης και προσωπικής υγιεινής κ.ά., με άμεση παράδοση στον χώρο που θα μας δηλώσεις.

 

Τι μου προσφέρει;

Με το eKiosky's κερδίζεις χρόνο, καθώς σου φέρνει αυτό που θέλεις, όποτε το θέλεις, στην πόρτα σου, όταν εσύ δεν μπορείς να βγεις για ψώνια! Πρόκειται, με λίγα λόγια, για μια ψηφιακή πλατφόρμα προϊόντων κατανάλωσης που παρέχει δυνατότητα εύκολης και άμεσης αγοράς, αλλά και παράδοσης στο σημείο που θα επιλέξεις.

 

Μπορώ να αγοράσω ως «επισκέπτης» και τι σημαίνει αυτό;

Φυσικά! «Επισκέπτης» σημαίνει ότι δεν καταγράφονται τα στοιχεία σου πουθενά στην πλατφόρμα και άρα δεν μπορεί το eKiosky's να σου κάνει προσφορές και ειδικές εκπτώσεις που σχετίζονται με τις αγορές σου (σίγουρα το θέλεις αυτό;)

Παρ' όλ' αυτά μπορείς να επιλέξεις ό,τι θέλεις από τις κατηγορίες προϊόντων εκτός των καπνικών (δυνατότητα που υπάρχει ΜΟΝΟ στους εγγεγραμμένους πελάτες)*, να παραγγείλεις και να σου παραδοθούν στο σημείο που θα μας δηλώσεις.

*Βάσει νόμου υποχρεούμαστε να έχουμε τα στοιχεία του πελάτη που αγοράζει καπνικά, ενώ δεν δικαιούμαστε να κρατάμε τα στοιχεία του χρήστη που έχει συνδεθεί ως «επισκέπτης».


Γιατί να κάνω  Εγγραφή στο eKiosky's»;

Προτείνουμε να προχωρήσεις σε εγγραφή καθώς έτσι αποκτάς  κάποια προνόμια ως μέλος του eKiosky's, όπως ενημερώσεις για προσφορές στα προϊόντα, παραγγελία καπνικών (μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες του eKiosky's) και ειδικές εκπτώσεις σε παραγγελίες που πραγματοποιείς online (ακόμα και στον καφέ σου).


Πως κάνω εγγραφή;

Είναι πολύ εύκολο και απαιτούνται λίγα μόνο βήματα.

Επιλέξτε από το μενού πάνω αριστερά το κουμπί Είσοδος/Εγγραφή

Αν επιθυμείτε μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σου Google ή Facebook

Αλλιώς ας ξεκινήσουμε μαζί τα βήματα 

Βήμα 1.  Μας δίνεται το ονοματεπώνυμό  και το κινητό σας τηλέφωνο. Το χρειαζόμαστε για να πιστοποιήσουμε την ορθότητα των στοιχείων που έχετε δηλώσει.

Μπορώ να δώσω σταθερό τηλέφωνό;

Όχι γιατί πρέπει να σας στείλουμε έναν κωδικό επιβεβαίωσης με sms τον οποίο θα σας ζητήσουμε να πληκτρολογήσετε σε ειδικό πεδίο

*Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε την παραγγελία με σταθερό τηλέφωνο γιατί δεν υπάρχει κινητό θα πρέπει να υποβάλετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας 

Βήμα 2. Σας αποστέλλουμε έναν κωδικό στο κινητό σας. Με αυτόν τον κωδικό σας επιβεβαιώνουμε ότι ο αριθμός αυτός σας ανήκει και πρέπει να τον πληκτρολογήσετε στο πεδίο που βλέπετε στο βήμα αυτό.

Βήμα 3. Σας ζητάμε το email και ένα συνθηματικό κωδικό. Επίσης εδώ μπορείτε να μας δηλώσετε πως επιθυμείτε να επικοινωνούμε με εσάς για τα νέα μας και τις προσφορές μας. 

Διαλέξτε όποιο τρόπο επικοινωνίας επιθυμείτε: email, sms, viber ή ακόμα καλύτερα όλους τους συνδυασμούς. Μπορείτε να αλλάξετε αυτές τις επιλογές αργότερα από το Προφίλ σας

Τέλος ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ επιλέξτε αποδοχή των όρων χρήσης του ekioskys.gr και προχωρήστε το τελευταίο βήμα

Βήμα 4.

Στο τελευταίο βήμα ζητάμε να επιβεβαιώσουμε ότι το email που ορίσατε σας ανήκει. Είναι σημαντικό αν θέλετε να συνδέεστε στο ekioksys.gr με αυτό.

Αναζητήστε το email του μας στο mailbox σας και στη συνέχεια πληκτρολογήστε στο παράθυρο που περιμένει ανοιχτό στο ekioskys.gr τον κωδικό που λάβατε στο email αυτό. Αν δεν λάβατε κάτι ελέγξτε το φάκελο spam με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία μήπως το email μας κατέληξε εκεί.

Είστε έτοιμος :D

Τώρα μπορείτε να συνδεθείτε στο ekioskys.gr και με το email και τον κωδικό που έχετε ορίσει.


Δεν έχω πρόσβαση αυτή τη στιγμή στο email μου, θα γίνει η εγγραφή μου;

Εάν δεν έχετε πρόσβαση αυτή τη στιγμή στο email σας; Δεν πειράζει μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα και να κάνετε την επιβεβαίωση αργότερα από το προφίλ σας. 

Προσοχή όμως μέχρι να επιβεβαιώσετε το email σας θα συνδέεστε στο ekioskys.gr  MONO με το είσοδο με κινητό τηλέφωνο.


Είμαι χρήστης ήδη, μπορώ να συνδεθώ με τα στοιχεία μου;

Φυσικά επιλέξτε σύνδεση με email και πληκτρολογήστε τον κωδικό σας όπως κάνατε ως τώρα.


Δεν μπορώ να συνδεθώ με το email μου και τον κωδικό μου.

Αν κάνατε εγγραφή στη νέα πλατφόρμα μας  και δεν επιβεβαιώσατε το email σας στο τελευταίο βήμα μην ανησυχείτε απλά επιλέξτε σύνδεση με το κινητό σας τηλέφωνο. 

Αν είστε παλιός εγγεγραμμένος χρήστης και δεν μπορείτε να συνδεθείτε, απλά ζητήστε υπενθύμιση του συνθηματικού κωδικού από το σύνδεσμο Ξέχασα τον κωδικό μου. 

Στη σελίδα Επαναφορά κωδικού πρόσβασης πληκτρολογήστε το email σας και θα λάβετε οδηγίες μέσω email για δημιουργία νέου κωδικού.


Προσπαθώ να συνδεθώ με το τηλέφωνο που έχω επιβεβαιώσει και κωδικό sms αλλά λαμβάνω ένα λάθος.

Υπάρχει πιθανότητα να έχει λήξει η διάρκεια της προηγούμενης σας σύνδεσης. Προτείνουμε να κάνετε refresh τον browser σας και να ξαναπροσπαθήσετε.


Είμαι νέος χρήστης και θέλω να επιβεβαιώσω το email μου γιατί δεν το έκανα κατά τη εγγραφή μου. Τι πρέπει να κάνω; 

Ακολουθήστε τη σήμανση που θα δείτε κατά τη σύνδεσή σας ή μεταβείτε από το μενού, πατώντας στο ανθρωπάκι πάνω δεξιά, στην καρτέλα Προφίλ. 

Πατήστε στο κουμπί Αποστολή συνδέσμου επιβεβαίωσης και θα σταλεί email με οδηγίες. Ακολουθήστε το σύνδεσμο που θα βρείτε στο σώμα του μηνύματος και το email σας θα επιβεβαιωθεί.


Πώς κάνω παραγγελία;

Περιηγηθείτε στον κατάλογο μας επιλέξτε ανάμεσα σε προϊόντα και προσφορές και βάλτε τα στο καλάθι σας.


Σε πόση ώρα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Υπό κανονικές συνθήκες, η παραγγελία σου παραδίδεται το συντομότερο δυνατό. Σε ειδικές ή έκτακτες περιπτώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ωστόσο επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό. Εάν υπάρξει σημαντική καθυστέρηση, μπορείς να καλέσεις απευθείας στην «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 211 1050000 για να σε ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία σου.

 

Πώς ξέρω αν η παραγγελία μου έχει πραγματοποιηθεί;

Με το που λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε και ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο το κατάστημα που σας εξυπηρετεί δεν μπορεί να δεχτεί την παραγγελία σας, θα ειδοποιηθείτε μέσω email

Όταν περιμένετε email από εμάς, βεβαιωθείτε ότι κοιτάξατε και στον φάκελο spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία) σε περίπτωση που κατέληξε εκεί.


Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Βεβαίως μπορείς, σε κάθε στάδιο. Είναι προτιμότερο όμως να το κάνεις γρήγορα, πριν αναχωρήσει ο οδηγός από το κατάστημα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε άμεσα την όποια τροποποίηση.

Για να ακυρώσεις μια παραγγελία, καλείς απευθείας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 1050000.

 

Πώς πληρώνω στο eKiosky's;

Μπορείς είτε να πληρώσεις online από τη σελίδα του eKiosky's με κάρτα είτε κατά την παράδοση της παραγγελίας σου. Επίλεξε τον τρόπο που σε εξυπηρετεί καλύτερα!


Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα;

Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά, είτε με πιστωτική κάρτα online, είτε στην πόρτα σας με POS, αρκεί να είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Αν κάνετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης η πληρωμή γίνεται μόνο με κάρτα online.


Τι κάνω όταν κατά την online πληρωμή η κάρτα μου εμφανίζεται «μη αποδεκτή»;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείς είτε να δοκιμάσεις με άλλη κάρτα είτε, εφόσον είσαι σίγουρος/η ότι η κάρτα σου λειτουργεί, να καλέσεις την Υποστήριξη Πελατών του eKiosky's και εμείς θα διευθετήσουμε άμεσα το ζήτημά σου.

 

Ποιες κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω στην online παραγγελία μου;

Οι κάρτες που δεχόμαστε για τις online συναλλαγές του eKiosky's είναι η VISA και η Mastercard.

 

Η παραγγελία μου απορρίφθηκε. Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει online με κάρτα;

Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, σου επιστρέφουμε όλο το ποσό των χρημάτων σου στους οριζόμενους από την εκάστοτε τράπεζα χρόνους εκκαθάρισης.

 

Μπορούν να μου πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου eKiosky's;

Προς το παρόν αυτό δεν γίνεται, αλλά το κοιτάμε μελλοντικά. Τα χρήματα θα πιστωθούν στην κάρτα με την οποία εκτέλεσες τη συναλλαγή.

 

Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας;

Οι υπηρεσίες του ekioskys.gr σας παρέχονται δωρεάν.


Πόσο είναι η ελάχιστη παραγγελία;

H ελάχιστη παραγγελία είναι 5 ευρώ με εξαίρεση τα καπνικά.


Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία μου;

Φυσικά! Επιλέξτε από το μενού με το ανθρωπάκι δεξιά την καρτέλα ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ και εκεί θα δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας. 

Μπορείτε να επαναλάβετε όποια παραγγελία θέλετε με το κουμπί Επανάληψη και θα πάει αυτόματα στο καλάθι σας.


Πως καταχωρώ κουπόνι;

Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, προσθέστε τη διεύθυνση σας και πατήστε το κουμπί Παράγγειλε τώρα!

Διαλέξτε ό,τι προϊόντα επιθυμείτε  για την παραγγελία σας,  ελάχιστης αξίας 5€ (τα καπνικά προϊόντα δεν συμμετέχουν στην ελάχιστη παραγγελία των 5€)

Στην οθόνη επιβεβαίωσης παραγγελίας, προσθέστε τον κωδικό του κουπονιού που διαθέτετε  στο πεδίο "Εκπτωτικό κουπόνι" επιλέγοντας κάποιο από τη λίστα των ενεργών κουπονιών σας ή προσθέτοντας ένα νέο επιλέγοντας το “Προσθήκη νέου κουπονιού”.

Δείτε ότι έχει δοθεί ή έκπτωση στο προιον και είμαστε έτοιμοι να παραλάβουμε την παραγγελία σας! 

Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης θα πρέπει να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το κουπόνι σας.


 Μπορώ να χρησιμοποιήσω 2 κουπόνια;

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξαργυρώστε στην ίδια παραγγελία δύο κουπόνια. Σε κάθε νέα παραγγελία σας έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε ένα κωδικό κουπονιού.


Ο διανομέας πηγαίνει σε λάθος μέρος! Τι γίνεται;

Μην ανησυχείς! Ενδέχεται δύο παραγγελίες να είναι σε κοντινή απόσταση. Σε κάθε περίπτωση θα είμαστε κοντά σου στον χρόνο που σου έχουμε υποσχεθεί!

 

 Σε ποιες περιοχές διατίθεται το eKiosky's;

Το eKiosky's καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της Αττικής, Θεσσαλονίκη και Πύργο. Εάν δεν καλύπτουμε την περιοχή σου, μπορείς να μας δώσεις το email σου και θα σε ενημερώσουμε όταν έρθουμε στην περιοχή σου!


Δεν εξυπηρετείται στην περιοχή μου, γιατί μου ζητάτε το email μου;

To eKioskys θα είναι πολύ σύντομα κοντά σας.

Για το λόγο αυτό ζητάμε το email σας για να είστε από τους πρώτους που θα ενημερώσουμε. Υποσχόμαστε ότι θα κρατήσουμε στη βάση μας το email σας μόνο για το σκοπό αυτό και θα το σβήσουμε αμέσως μόλις σας στείλουμε την ενημέρωση αυτή.

 

Κατά τη σύνδεσή μου, εμφανίζει ότι το email ή το κινητό μου χρησιμοποιείται από άλλον. Τι κάνω;

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καλέσεις την Εξυπηρέτηση Πελατών για να δούμε τι έχει συμβεί.


Μπορώ να αλλάξω το κινητό μου τηλέφωνο;

Δεν μπορείτε να αλλάξετε το τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή του λογαριασμού σας και συνδέεστε με αυτό. 

Μπορείτε όμως να μας δώσετε νέο τηλέφωνο επικοινωνίας κατά το ckeckout της παραγγελίας σας. Φυσικά θα πρέπει να το επιβεβαιώσετε και αυτό με sms που θα λάβετε.


Έχω δώσει λάθος διεύθυνση email. Μπορώ να την αλλάξω;

Για το διάστημα μέχρι να επιβεβαιώσετε το email σας, έχετε τη δυνατότητα να το αλλάξετε. Επιλέξτε από το μενού με το ανθρωπάκι δεξιά, την καρτέλα ΠΡΟΦΙΛ. Επιλέξτε κάτω από την ένδειξη ότι εκκρεμεί επιβεβαίωση (στα δεξιά) στο πεδίο email το μολυβάκι και δώστε το νέο σας email .

Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, με τη διαδικασία που έχουμε περιγράψει, δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα αλλαγής.


Πόσες διευθύνσεις μπορώ να έχω αποθηκευμένες;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε όσες διευθύνσεις επιθυμείτε. Επιλέξτε από το μενού με το ανθρωπάκι δεξιά, την καρτέλα ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ και επεξεργαστείτε ή διαγράψτε τις διευθύνσεις σας.


Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου στο eKiosky's;

Φυσικά, μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου στο eKiosky's, και να τροποποιήσεις κάποια από τα στοιχεία σου  όποτε θέλεις.

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα

Βήμα 1. Πατάς στην καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» 

Βήμα 2. Επιλέγεις τα « Προσωπικά δεδομένα »

Βήμα 3. Για να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας, πρέπει να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο πεδίο που υπάρχει και στη συνέχεια να πατήσετε το κουμπί Διαγραφή Λογαριασμού. 

Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό σας ή δεν έχετε κωδικό, μπορείτε να κάνετε ανάκτηση εδώ.


Βάζω το σημείο όπου βρίσκομαι, αλλά είναι αδύνατη η εύρεση του σημείου. Τι κάνω;

Δοκίμασε να  βάλεις εναλλακτική διεύθυνση ή κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών.

 

Ποιες μέρες και ώρες είναι διαθέσιμο το eKiosky's;

Από Δευτέρα έως και Κυριακή, 8:30-22:30. Για να δείτε αναλυτικά τις περιοχές και τις ώρες λειτουργίας μας πατήστε εδώ. 

 

Λειτουργεί και 24ωρο;

Όχι, προς το παρόν δεν εξυπηρετούμε όλο το 24ωρο.

 

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αν δεν βρήκες την απάντηση που έψαχνες στα FAQs, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας, με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί:

Καλώντας μας στο 211 1050000. Στέλνοντας email στην ομάδα του eKiosky's στο support@ekioskys.gr Γράφοντας το μήνυμά σου online, πατώντας εδώ.


alt
Ενημερώσου για τις προσφορές μας
Σου στέλνουμε στο mail όλα μας τα νέα και τις προσφορές μας, ώστε να μη χάνεις τίποτα απ’ ό,τι σε ενδιαφέρει.