Δωρεάν παράδοση σε έως 60' - Ελάχιστη παραγγελία 3€

ΚΑΛΑΘΙ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ
ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΚΟΣΤΟΣ DELIVERY
ΕΚΠΤΩΣΗ
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

Αξία πλαστικής τσάντας

ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ -30%

0

0

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1) Τι είναι το eKiosky's;

Το eKiosky's είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για online αγορές.

 

2) Τι περιέχει το eKiosky's;

Παρέχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων μικρολιανικής, όπως καφέ, σνακ, γεύματα, αναψυκτικά, είδη περιπτέρου, είδη φαγητού, καθαριστικά σπιτιού, είδη περιποίησης και προσωπικής υγιεινής κ.ά., με άμεση παράδοση στον χώρο που θα μας δηλώσεις.

 

3) Τι μου προσφέρει;

Με το eKiosky's κερδίζεις χρόνο, καθώς σου φέρνει αυτό που θέλεις, όποτε το θέλεις, στην πόρτα σου, όταν εσύ δεν μπορείς να βγεις για ψώνια! Πρόκειται, με λίγα λόγια, για μια ψηφιακή πλατφόρμα προϊόντων κατανάλωσης που παρέχει δυνατότητα εύκολης και άμεσης αγοράς, αλλά και παράδοσης στο σημείο που θα επιλέξεις.

 

4) Πώς ξεκινάω στο eKiosky's;

Πρώτο βήμα, εισάγεις τη διεύθυνσή που επιθυμείς να σου σταλεί η παραγγελία για να δεις εάν εξυπηρετούμε την περιοχή σου. Εφόσον εξυπηρετούμε την περιοχή σου, στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξεις εάν θέλεις να εγγραφείς στο eKiosky's είτε να συνεχίσεις ως «επισκέπτης». Μετά την εγγραφή σου σου στέλνουμε email για την επιβεβαίωση του λογαριασμού σου. Εφόσον ολοκληρωθεί το άνοιγμα του λογαριασμού σου, μπορείς να προχωρήσεις σε παραγγελία.

 

5) Τι σημαίνει «Εγγράφομαι στο eKiosky's»;

Εγγράφομαι σημαίνει δίνω τα στοιχεία μου και αποκτώ κάποια προνόμια ως μέλος του eKiosky's, όπως ενημερώσεις για προσφορές στα προϊόντα, παραγγελία καπνικών (μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες του eKiosky's) και ειδικές εκπτώσεις σε παραγγελίες που πραγματοποιείς online (ακόμα και στον καφέ σου).

 

6) Πώς επιλέγω τα προϊόντα που θέλω;

Έχεις 2 επιλογές, είτε να πλοηγηθείς στις κατηγορίες του eKiosky's είτε να αναζητήσεις κάποιο συγκεκριμένο προϊόν στη μηχανή αναζήτησης. Εφόσον βρεις αυτό που θέλεις, το προσθέτεις στο ηλεκτρονικό καλάθι σου (αυτό προϋποθέτει ότι έχεις συνδεθεί στο eKiosky's ή έχεις μπει ως επισκέπτης). Στη συνέχεια επιλέγεις «ολοκλήρωση παραγγελίας» και αυτόματα θα σου σταλεί ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας.

 

7) Μπορώ να αγοράσω ως «επισκέπτης» και τι σημαίνει αυτό;

Φυσικά! «Επισκέπτης» σημαίνει ότι δεν καταγράφονται τα στοιχεία σου πουθενά στην πλατφόρμα και άρα δεν μπορεί το eKiosky's να σου κάνει προσφορές και ειδικές εκπτώσεις που σχετίζονται με τις αγορές σου (σίγουρα το θέλεις αυτό;)

Παρ' όλ' αυτά μπορείς να επιλέξεις ό,τι θέλεις από τις κατηγορίες προϊόντων εκτός των καπνικών (δυνατότητα που υπάρχει ΜΟΝΟ στους εγγεγραμμένους πελάτες)*, να παραγγείλεις και να σου παραδοθούν στο σημείο που θα μας δηλώσεις.

*Βάσει νόμου υποχρεούμαστε να έχουμε τα στοιχεία του πελάτη που αγοράζει καπνικά, ενώ δεν δικαιούμαστε να κρατάμε τα στοιχεία του χρήστη που έχει συνδεθεί ως «επισκέπτης».

 

8) Σε πόση ώρα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Υπό κανονικές συνθήκες, η παραγγελία σου παραδίδεται το συντομότερο δυνατό. Σε ειδικές ή έκτακτες περιπτώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ωστόσο επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό. Εάν υπάρξει σημαντική καθυστέρηση, μπορείς να καλέσεις απευθείας στην «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 211 1050000 για να σε ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία σου.

 

9) Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου δρομολογείται;

Σε κάθε στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας ενημερώνουμε, είτε στο web (ekioskys.gr) είτε στο κινητό σου (App), πού βρισκόμαστε και πότε παραδίδουμε.

Μόλις λάβεις το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου, το κατάστημα που σε εξυπηρετεί ξεκινάει την προετοιμασία της. Εάν για οποιοδήποτε λόγο το κατάστημα δεν μπορεί να δεχτεί την παραγγελία σου, θα ειδοποιηθείς και θα σου δοθούν συγκεκριμένες οδηγίες.

Tip: Ενημερώνουμε πάντα, οπότε εάν δεν έχεις λάβει mail μας, βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει και στον φάκελο spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

 

10) Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Βεβαίως μπορείς, σε κάθε στάδιο. Είναι προτιμότερο όμως να το κάνεις γρήγορα, πριν αναχωρήσει ο οδηγός από το κατάστημα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε άμεσα την όποια τροποποίηση.

Για να ακυρώσεις μια παραγγελία, καλείς απευθείας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 1050000.

 

11) Πώς πληρώνω στο eKiosky's;

Μπορείς είτε να πληρώσεις online από τη σελίδα του eKiosky's με κάρτα είτε κατά την παράδοση της παραγγελίας σου. Επίλεξε τον τρόπο που σε εξυπηρετεί καλύτερα!

 

12) Τι κάνω όταν κατά την online πληρωμή η κάρτα μου εμφανίζεται «μη αποδεκτή»;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείς είτε να δοκιμάσεις με άλλη κάρτα είτε, εφόσον είσαι σίγουρος/η ότι η κάρτα σου λειτουργεί, να καλέσεις την Υποστήριξη Πελατών του eKiosky's και εμείς θα διευθετήσουμε άμεσα το ζήτημά σου.

 

13) Ποιες κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω στην online παραγγελία μου;

Οι κάρτες που δεχόμαστε για τις online συναλλαγές του eKiosky's είναι η VISA και η Mastercard.

 

14) Η παραγγελία μου απορρίφθηκε. Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει online με κάρτα;

Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, σου επιστρέφουμε όλο το ποσό των χρημάτων σου στους οριζόμενους από την εκάστοτε τράπεζα χρόνους εκκαθάρισης.

 

15) Μπορούν να μου πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου eKiosky's;

Προς το παρόν αυτό δεν γίνεται, αλλά το κοιτάμε μελλοντικά. Τα χρήματα θα πιστωθούν στην κάρτα με την οποία εκτέλεσες τη συναλλαγή.

 

16) Τι σημαίνει η «Παρακολούθηση της παραγγελίας» (track order);

Σημαίνει ότι μπορείς να βλέπεις βήμα βήμα την ετοιμασία και παράδοση της παραγγελίας σου, ακόμη και τη διαδρομή που ακολουθεί ο διανομέας για να φτάσει στην πόρτα σου!

 

17) Ο διανομέας πηγαίνει σε λάθος μέρος! Τι γίνεται;

Μην ανησυχείς! Ενδέχεται δύο παραγγελίες να είναι σε κοντινή απόσταση. Σε κάθε περίπτωση θα είμαστε κοντά σου στον χρόνο που σου έχουμε υποσχεθεί!

 

18) Σε ποιες περιοχές διατίθεται το eKiosky's;

Το eKiosky's καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της Αττικής. Εάν δεν καλύπτουμε την περιοχή σου, μπορείς να μας δώσεις το email σου και θα σε ενημερώσουμε όταν έρθουμε στην περιοχή σου!

 

19) Ποιες άλλες περιοχές θα εξυπηρετούνται σύντομα;

Αναπτυσσόμαστε διαρκώς και σύντομα θα είμαστε σε θέση να καλύψουμε όλη την Αττική. Για να μάθεις ποιες περιοχές θα εξυπηρετούμε σύντομα, κάλεσε στο 211 1050000.

 

20) Κατά τη σύνδεσή μου, εμφανίζει ότι το email ή το κινητό μου χρησιμοποιείται από άλλον. Τι κάνω;

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καλέσεις την Εξυπηρέτηση Πελατών για να δούμε τι έχει συμβεί.

 

21) Βάζω το σημείο όπου βρίσκομαι, αλλά είναι αδύνατη η εύρεση του σημείου. Τι κάνω;

Δοκίμασε να  βάλεις εναλλακτική διεύθυνση ή κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών.

 

22) Ποιες μέρες και ώρες είναι διαθέσιμο το eKiosky's;

Από Δευτέρα έως και Κυριακή, 8.30'-15.30'. Να σημειωθεί ότι, σταδιακά και σε κάποιες περιοχές εξυπηρετούμε από 08.30' μέχρι 22.30'. Για να δείτε αναλυτικά τις περιοχές και τις ώρες λειτουργίας μας πατήστε εδώ

 

23) Λειτουργεί και 24ωρο;

Όχι, προς το παρόν δεν εξυπηρετούμε όλο το 24ωρο.

 

24) Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου στο eKiosky's;

Φυσικά, μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου στο eKiosky's, αλλά και να τροποποιήσεις τα στοιχεία σου όποτε θέλεις.

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αν δεν βρήκες την απάντηση που έψαχνες στα FAQs, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας, με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί:

  • Καλώντας μας στο 211 1050000
  • Στέλνοντας mail στην ομάδα του eKiosky's στο support@ekioskys.gr 
  • Γράφοντας το μήνυμά σου online, πατώντας εδώ.